skip to Main Content
۰۹۱۲۲۳۳۳۴۱۲

تولید کننده تشک بیمارستانی

انتخاب تشک مناسب تخت‌های بیمارستان برای وضعیت بیماران ضروری است. بیماران وقتی بتوانند خواب راحت و مطلوبی داشته باشند، جسم و روح‌شان سریع‌تر درمان می‌شود. همچنین برخی از بیماران مجبورند حتی پس از بیمارستان مدتی طولانی استراحت کنند یا برخی از افراد به‌ویژه افراد کهنسال به دلیل مشکلات حرکتی به رختخواب خود وابسته هستند. بنابراین خرید تشک مناسب برای این افراد حیاتی است و به آنها در تحمل کردن شرایط سخت کمک می‌کند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تشک بیمارستانی و تولید کننده آنها آشنا کنیم.

 

به دلیل اینکه برخی از بیماران مجبور به استراحت طولانی‌مدت هستند، باید به ضخامت مناسب تشک‌ها هم توجه شود. در واقع تشک باید آنقدر نازک باشد که بتواند خم و تا شود و در عین حال آنقدر ضخیم باشد که فرم بدن بیمار را به خوبی حفظ کند.

 

 

ویژگی های تشک بیمارستانی مناسب

تشک بیمارستانی یا تشک طبی یا درمانی معمولا ضخامتی کمتر از ۱۶ سانتی متر دارد و در دو شکل کلینیکی و خانگی ارائه می شود
تشک بیمارستانی استاندارد می بایست قابل استفاده بر روی انواع تخت بیمارستانی باشد و منجر به آسایش و رفع فشار از روی بیمار شود. ضمن این که می بایست ضد آب، ضد الکتریسیته ساکن، ضد لک و ضد باکتری باشد.

تولید کننده تشک بیمارستانی

 

 

انواع تشک بیمارستانی

تشک های فنری

درون این تشک از فنرهای فلزی (گاهی‌اوقات در ترکیب با فوم باکیفیت) کار گذاشته می‌شود. تعداد فنرها به طور یکسان در کل تشک قرار می‌گیرند تا همه قسمت‌های تشک بتواند بدن فرد را به درستی نگه‌دارد و بدن دچار انحناء در ناحیه کمر نشود. البته این نوع تشک مناسب افرادی است که به روی شکم می‌خوابند. زیرا با اطمینان می‌تواند فرد را در وضعیت خوب و راحتی نگه‌دارند. از آنجایی هم که هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند، موجب خنکی سطح و آسایش فردی می‌شوند که روی آن خوابیده است. این تشک در اندازه‌، طراحی و تعداد فنرهای مختلف تولید می‌شود. درضمن اقتصادی‌ترین تشک موجود در بازار است.

تولید کننده تشک بیمارستانی

تشک های مموری فوم

این تشک‌ها، جدیدترین و محبوب‌ترین تشک‌های بازار هستند که پزشکان و کارشناسان خرید این تشک را بیش از هر نوع تشک دیگر توصیه کرده‌اند. در تولید این تشک از چند لایه فوم استفاده می‌شود که می‌تواند فرم و شکل بدن را به خوبی حفظ کند و جلوی انحناء بدن، به‌ویژه در قسمت کمر را بگیرد. در واقع از این فوم‌ها در تولید تشک‌های طبی معمولی هم به‌کار استفاده می‌شود. استفاده از مموری فوم در تولید تشک، نیاز به جابه‌جا و سر و ته کردن را حذف کرده است. در ضمن دوام این نوع تشک بسیار بالاست.

تولید کننده تشک بیمارستانی

تشک مواج سلولی

درون این تشک‌ها حفره‌های حاوی هوا وجود دارد که این حفره‌ها با تغییر حالت بدن و فشار موجود، با پر و خالی شدن از هوا، نقاط فشار بدن را در حالت مناسبی قرار می‌دهد. به این وضعیت موج‌درمانی می‌گویند. تشک مواج به وسیله دو کانال مجزا فشار وزن بیمار بر روی بستر را در نقاط مختلف بدن جابه‌جا می‌کند و بدینوسیله از ثابت ماندن تمام فشار وزن بیمار در یک نقطه خاص جلوگیری می‌کند. این نوع تشک مناسب بیمارانی است که مجبور به استراحت طولانی‌مدت در رختخواب هستند و در معرض زخم بستر قرار دارند. درواقع این نوع تشک از ابتلا به زخم بستر پیشگیری می‌کند. همچنین با ویژگی موج‌درمانی این تشک، سیستم جریان خون بیمار و وضعیت پوست او بهتر می‌شود.

تولید کننده تشک بیمارستانی

  تشک های مواج برای افرادی که مشکل حرکتی دارند یا در خطر زخم‌های ناشی از فشار وزن بدن روی تشک هستند، انتخاب بسیار مناسبی است.

 

تشک با قابلیت کنترل هوا ( بادی )

این تشک هم از هوا پر است و به‌گونه‌ای تولید شده که می‌تواند جلوی نشت هوا را بگیرد. این نوع تشک هم مانند تشک‌های مواج، نقاط فشار روی بدن بیمار را حذف می‌کنند و هوا در آن به آهستگی (۱۰۰ لیتر در دقیقه) جریان دارد. این شرایط باعث می‌شود دمای معمولی پوست کاملا حفظ شود. همچنین پارچه به‌کار رفته در این تشک، بخار را جذب کرده و از رطوبت اضافی می‌کاهد. بدین ترتیب فرآیند درمان جراحت‌ها و زخم‌های بیماران را سرعت می‌بخشد. این تشک برای افرادی که توانایی تحرک ندارند و همچنین کسانی که شب‌ها به شدت عرق می‌کنند یا اختلال خواب دارند، ایده‌آل است.
همچنین تشک‌هایی در بازار وجود دارد که ویژگی‌های تشک با قابلیت کنترل هوا و تشک مواج سلولی را با هم ترکیب کرده و فرآیند درمان جراحت‌های بیمار را بهبود می‌بخشد؛ همچنین از ایجاد زخم بستر پیشگیری می‌کند.

تولید کننده تشک بیمارستانی

 

بیشتر بدانید: تشک مناسب برای بیمار

 

روش های خرید تشک مخصوص بیمار

اگر قصد خرید یک تشک بیمارستانی را دارید، عجله نکنید. با دقت انواع مختلف موجود در بازار را بررسی نموده و ویژگی های آن ها را با نیاز های خود تطبیق دهید. مشاوره با پزشک معالج بیمار نیز توصیه می شود.
یکی از روش های خرید از فروشگاه های عرضه کننده تشک بیمارستانی هستند که خرید آن برای همگان مقرون به صرفه نخواهد بود روش دوم خرید مستقیم از تولید کننده های تخت و تشک های بیمارستانی و انواع لوازم و تجهیزات پزشکی می باشد که علاوه بر اینکه می توان بدون واسطه آنرا خریداری کرد همچنین از خدمات پس از فروش آنهم می توان بهره برد. البته خرید اینترنتی هم می تواند یکی از این روش ها باشد چرا که به دلیل مشغله های فراوان زندگی امروز می توان در کمترین زمان ممکن یک خرید مناسب کرد هر چند که ریسک های خاص خود را خواهد داشت.

 

مزایای خرید مستقیم از تولید کننده تشک بیمارستانی

اگرچه شرکت‌ های خارجی سابقه‌ ای طولانی در تولید و طراحی تشک دارند اما بیش از یک دهه است که شرکت‌ های داخلی به تولید این محصول می‌ پردازند. این محصولات با تنوع بالا و با وجود کیفیتی مشابه نمونه‌ های خارجی، قیمت‌ های مناسب تری دارند. و از همه مهم‌ تر دارای خدمات و گارانتی پس از فروش می باشند. خرید مستقیم و بدون واسطه تشک بیمارستانی مزایای های گوناگونی دارد.

یکی از مزیت های این نوع خرید این است که مشتری و یا مصرف کننده، بها و هزینه بیشتری را متقبل نمی شود، و همچنین در زمان خود صرفه جویی لازم را می کند. همچنین امکان تحویل تشک ها از درب تولیدی و یا کارخانه به منزل مشتری ها وجود دارد که با همراهی بار توسط پرسنل با تجربه کارخانه امکان صدمه و یا آسیب در طی حمل و نقل کاهش می یابد. از دیگر مزیت های خرید مستقیم از تولید کننده تشک بیمارستانی گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که در صورت هر گونه آسیب یا خسارت در هنگام حمل و نقل قابل جبران است.

 

بهترین تولید کننده تشک بیمارستانی

آنچه که یک تولیدکننده را از سایر تولید کننده ها متمایز می کند داشتن بالاترین سطح کیفیت و دوام در محصولات عرضه کننده خود است. گروه تولیدی پرسام یکی از برترین تولید کننده های تشک های خواب می باشد که از همان ابتدا با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن از اقبال مناسبی در بازار بهره مند شده است. گروه تولیدی پرسام رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان گرامی را همواره از عوامل پیشرفت و بهبود کیفیت محصولات خود می داند. رعایت حقوق مصرف کننده و توجه به احتیاجات بازار همواره از سرلوحه های گروه تولید پرسام بوده است.

 

بیشتر بدانید:کدام مارک تشک بهتر است؟

 

کلام آخر

بعضی از افراد به دلیل داشتن مشکلات فراوان ، نیازمند مراقبت همیشگی هستند. پس لازم است تشک هایی برای آن ها انتخاب شود تا هنگام استراحت اذیت نشوند و خواب راحتی را داشته باشند. بعضی از افراد بیمار بعد از ترخیص از بیمارستان به دلیل ناتوانایی های جسمی و حرکتی مجبورند به صورت مداوم روی تشک بخوابند. انتخاب تشک مناسب باعث می شود دردهای ناشی از خوابیدن های طولانی کمتر شده و فرد دچار زخم بستر نشود.

انواع این تشک ها :تشک های فنری ؛ در تهیه این تشک ها از فنر استفاده شده است. با وجود به کار گیری پار چه هایی که هوا را از خود عبور می دهند بیمار دیگر دچار تعریق و زخم بستر نمی‌شود. تشک های بادی ؛ این تشک ها با پر شدن هوای بین حفره ها مخصوص افرادی تهیه شده که توانایی حرکت را ندارند.تشک های فومی ؛ این تشک ها با استفاده از فوم مخصوص ساخته شده اند. که شکل بدن را به خود می گیرد. و به توصیه متخصصین بهترین نوع تشک است.تشک های مواج سلولی ؛ این تشک ها با پر شدن هوای بین سلول ها وزن بیمار را به خوبی تحمل می کند.

کالای خواب پرسام یکی از تولید کنندگان تشک های بیمارستانی بادوام و باکیفیت است که امکان خرید مستقیم انواع تشک های بیمارستانی را برای مشتریان فراهم نموده است.

Back To Top